IT Részleg


Kiszervezett rendszergazdai feladatok

Informatikai outsourcing előnyei
A rendszergazdai szolgáltatás nem más, mint külső szolgáltatóval végeztetni el az informatikai feladatokat. Miért jobb ez, mint saját rendszergazdá(ka)t alkalmazni?
Röviden azért, mert a vállalatok többségének egyszerűen nem éri meg „házon belül” foglalkozni IT-kérdésekkel. Azon felül, hogy anyagilag sem kifizetődő, nem is lehet soha olyan hatékony, mint egy erre szakosodott informatikai szolgáltatóra bízni az egészet.

Konkrétabban:

Az informatika kiszervezése költségoldalról:
Nincsenek humán erőforrással járó költségek: járulékok, bér-, telefon-, gépkocsi- és egyéb költségek. Nincs betegség vagy szabadság miatti kiesés és helyettesítési igény. Nincsenek HR-költségek (például munkaerő-felvétel az informatikus hiánypiacon, betanítás, folyamatos szakmai továbbképzés, ami IT-területen elengedhetetlen). Ellenben az IT-outsourcing szolgáltatás, a kiszervezett rendszergazda költségei pontosan előre kalkulálhatóak és költségként leírhatók.

Az informatika kiszervezése szakmai oldalról:
Nincsenek humán erőforrással járó kockázatok, mint például váratlan kilépés, motivációhiány, visszaélés. Megfelelően széles körű kompetencia: egyetlen rendszergazda nem érthet mindenhez olyan mélységben, mint egy informatikai csapat, amiben megvannak a különféle területek szakértői. Nálunk mindig a megfelelően képzett informatikus kezeli a problémát, szükség esetén pedig akár magasan képzett külső tanácsadót vagy magát a gyártót is bevonjuk.

Az informatika kiszervezése kényelmi oldalról:
A teljes körű informatikával kapcsolatos ügyintézés – beszerzés, szolgáltatóváltás, garanciális ügyek, szerviz ügyintézés stb. – egyaránt rendszergazdáink feladata.

A szerződéses rendszergazdai szolgáltatás nálunk nemcsak abból áll, hogy elhárítjuk a hibákat, illetve a hibalehetőségeket, hanem sajátunkként kezeljük az informatikai rendszert. Folyamatosan tájékoztatást és javaslatot adunk a fejlesztési lehetőségekre, felhívjuk a figyelmet az informatikai rendszer esetleges gyenge pontjaira, tájékoztatjuk a releváns technikai újdonságokról.

Nemzetközileg elismert minősítésekkel rendelkező, tapasztalt informatikusaink az elvont szakmai halandzsa helyett közérthető válaszokkal szolgálnak az informatikai kérdésekre és feladatokra.


Teljes körű informatikai megoldások Önnek és vállalkozásának!

IT Outsourcing Ubiquiti Switch IT Outsourcing Mikrotik Switch IT Outsourcing HP szerver IT Outsourcing Mikrotik Router



Kiszervezett rendszergazdai feladatok

A rendszergazdai szolgáltatás nem más, mint külső szolgáltatóval végeztetni el az informatikai feladatokat. Miért jobb ez, mint saját rendszergazdá(ka)t alkalmazni?
Röviden azért, mert a vállalatok többségének egyszerűen nem éri meg „házon belül” foglalkozni IT-kérdésekkel. Azon felül, hogy anyagilag sem kifizetődő, nem is lehet soha olyan hatékony, mint egy erre szakosodott informatikai szolgáltatóra bízni az egészet.

Informatikai outsourcing előnyei
Konkrétabban:

Az informatika kiszervezése költségoldalról:
Nincsenek humán erőforrással járó költségek: járulékok, bér-, telefon-, gépkocsi- és egyéb költségek. Nincs betegség vagy szabadság miatti kiesés és helyettesítési igény. Nincsenek HR-költségek (például munkaerő-felvétel az informatikus hiánypiacon, betanítás, folyamatos szakmai továbbképzés, ami IT-területen elengedhetetlen). Ellenben az IT-outsourcing szolgáltatás, a kiszervezett rendszergazda költségei pontosan előre kalkulálhatóak és költségként leírhatók.

Az informatika kiszervezése szakmai oldalról:
Nincsenek humán erőforrással járó kockázatok, mint például váratlan kilépés, motivációhiány, visszaélés. Megfelelően széles körű kompetencia: egyetlen rendszergazda nem érthet mindenhez olyan mélységben, mint egy informatikai csapat, amiben megvannak a különféle területek szakértői. Nálunk mindig a megfelelően képzett informatikus kezeli a problémát, szükség esetén pedig akár magasan képzett külső tanácsadót vagy magát a gyártót is bevonjuk.

Az informatika kiszervezése kényelmi oldalról:
A teljes körű informatikával kapcsolatos ügyintézés – beszerzés, szolgáltatóváltás, garanciális ügyek, szerviz ügyintézés stb. – egyaránt rendszergazdáink feladata.

A szerződéses rendszergazdai szolgáltatás nálunk nemcsak abból áll, hogy elhárítjuk a hibákat, illetve a hibalehetőségeket, hanem sajátunkként kezeljük az informatikai rendszert. Folyamatosan tájékoztatást és javaslatot adunk a fejlesztési lehetőségekre, felhívjuk a figyelmet az informatikai rendszer esetleges gyenge pontjaira, tájékoztatjuk a releváns technikai újdonságokról.

Nemzetközileg elismert minősítésekkel rendelkező, tapasztalt informatikusaink az elvont szakmai halandzsa helyett közérthető válaszokkal szolgálnak az informatikai kérdésekre és feladatokra.


Teljes körű informatikai megoldások Önnek és vállalkozásának!

IT Outsourcing Ubiquiti Switch IT Outsourcing Mikrotik Switch IT Outsourcing HP szerver IT Outsourcing Mikrotik Router




IT Részleg Kft.