IT outsourcing

Kiszervezett IT rendszer- felügyelet Budapesten

A rendszergazdai szolgáltatás nem más, mint külső szolgáltatóra bízni az informatikai feladatokat.

Miért jobb ez, mint saját rendszergazdá(ka)t alkalmazni?
Röviden azért, mert a vállalatok többségének egyszerűen nem éri meg „házon belül” foglalkozni IT-kérdésekkel. Azon felül, hogy anyagilag sem kifizetődő, nem is lehet soha olyan hatékony, mint egy erre szakosodott informatikai szolgáltatóra bízni az egészet.

Az IT outsourcing a KKV-kra jellemző kiszervezett vállalati informatika, amely során külsős rendszergazda látja el az informatikus munkáját

Az informatika kiszervezése szakmai oldalról:

Nincsenek humán erőforrással járó kockázatok, mint például váratlan kilépés, motivációhiány, visszaélés.

Megfelelően széles körű kompetencia: egyetlen rendszergazda nem érthet mindenhez olyan mélységben, mint egy informatikai csapat, amiben megvannak a különféle területek szakértői.

Nálunk mindig a megfelelően képzett informatikus kezeli a problémát, szükség esetén pedig akár magasan képzett külső tanácsadót vagy magát a gyártót is bevonjuk.

Az IT outsourcing előnyeiről konkrétabban

Az informatika kiszervezése költségoldalról:

Nincsenek humán erőforrással járó költségek: járulékok, bér-, telefon-, gépkocsi- és egyéb költségek. Nincs betegség vagy szabadság miatti kiesés és helyettesítési igény. Nincsenek HR-költségek (például munkaerő-felvétel az informatikus hiánypiacon, betanítás, folyamatos szakmai továbbképzés, amely IT-területen elengedhetetlen). Ellenben az IT outsourcing szolgáltatás, a kiszervezett rendszergazda költségei pontosan előre kalkulálhatóak és költségként leírhatók.

A megbízott rendszergazda szolgáltató széles körű tudással kell rendelkezzen

A KKV szektor számára ugyanekkor az alkalmi informatikai munkavégzés is elengedő lehet, így szükségtelen saját számítástechnikus foglalkoztatásában vagy havidíjas rendszergazdai csomagokban gondolkodniuk.

Az informatika kiszervezése kényelmi oldalról:

A teljes körű informatikával kapcsolatos ügyintézés – beszerzés, szolgáltatóváltás, garanciális ügyek, szerviz ügyintézés stb. – egyaránt lehet rendszergazdáink feladata. Összefoglalva: tehát nemcsak abból áll, hogy elhárítjuk a hibákat, illetve a hibalehetőségeket, hanem sajátunkként kezeljük az informatikai rendszert. Folyamatosan tájékoztatást és javaslatot adunk a fejlesztési lehetőségekre, felhívjuk a figyelmet az informatikai rendszer esetleges gyenge pontjaira, tájékoztatjuk a releváns technikai újdonságokról.

Nemzetközileg elismert minősítésekkel rendelkező, tapasztalt és állandó informatikusaink az elvont szakmai halandzsa helyett közérthető válaszokkal szolgálnak az informatikai kérdésekre és feladatokra.

Összefoglalva: teljes körű, biztonságos és dokumentált informatikai megoldásokat nyújtunk vállalkozásának, miközben nem ejtjük Önt „túszul”!

0
lelkes rendszergazda
csapat
0 +
év
tapasztalat
0 +
karbantartott
számítógép
0+ +
megoldott
informatikai feladat